dimarts, 29 d’octubre del 2013

TARGETA D'ANIVERSARI

Quan em vaig iniciar a fer scrapbooking, el primer consell que vaig rebre va ser: no llencis mai cap tros de paper per petit que sigui, algun dia el podràs aprofitar!
Com que el meu fill el proper mes fa anys, buscant per la xarxa, he trobat el tutorial d'una targeta d'aniversari molt bonica on podré aprofitar alguns dels papers que he anat recollint.


Com sempre, la xarxa m'inspira però jo després faig les meves petites aportacions.

Targeta d'aniversari
En realitat la targeta és l'excusa per poder-li donar uns dinerets; així que, a la part interior hi ha l'esperat sobre.

Interior de la targeta 
Fer el mosaic amb els quadradets de paper, enganxant-los a una base de cartolina, pot ser una activitat molt entretinguda per als infants. 


Us animeu a fer-la?

2 comentaris:

  1. Penso que li farà més il·lusió el contingut del sobre que la targeta ha,ha.
    Senzilla i expressiva!
    una abraçada

    ResponElimina